- ОНЛАЙН БИЗНЕС АКАДЕМИЯ ПРЕДСТАВЯ -

ECOMMERCE ДОМИНАЦИЯ

КАК ДА РАЗВИЕМ ПЕЧЕЛИВШ ОНЛАЙН МАГАЗИН

ИЗОБИЛИЕ, СВЕТОВНИ ПАЗАРИ И НЕОГРАНИЧЕНИ ВЪЗМОЖНОСТИ

Електронната търговия се развива с бурни темпове. В световен мащаб. В Европа. В Източна Европа. Българите са похарчили над 400 милиона (!) лева за пазаруване онлайн през 2014 година. И това е само началото.

Най-добрият момент да яхнете тази вълна на успеха беше преди 5-6 години. Следващият най-добър момент е днес.

КОЙ Е МИРОСЛАВ ЗАПОРОЖАНОВ?

Мирослав Запорожанов е Стратегически Бизнес и Маркетинг Консултант, а също и инвеститор в редица онлайн проекти.

След като се завръща от Виена през 2013, където консултира петролната компания OMV, Мирослав започва да консултира български и международни компании в сферата на интернет бизнеса.

За последните 3 години е помогнал на над 300 компании и предприемачи, измежду които Teodor, VikiWat, Botanica 1961, Наталия Кобилкина, Лазар Ангелов,  като за същото време е водил обучения пред близо 10,000 души в България, Казахстан и Англия за това как да използват интернет за да увеличат ефективността и печалбите на своя бизнес.

ОНЛАЙН МАГАЗИНЪТ Е УНИКАЛНО НЕЩО

Той продава за вас 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата и 365 дни в годината. Позволява ви да предлагате немислимо разнообразие от стоки. Можете да обслужите и помогнете на огромен брой клиенти.

И, не на последно място, онлайн магазинът може да ви донесе и значителни количества пари. Да, дори и в България. А да не говорим за възможностите, които се разкриват, когато излезем на международния пазар.


КАК ДА РАЗВИЕМ ОНЛАЙН МАГАЗИН?

През годините натрупах доста опит в областта на онлайн бизнеса и дигиталния маркетинг и исках да споделя с вас някои важни неща във връзка със създаването на успешен и печеливш онлайн магазин.

Когато обмислих и събрах на едно място информацията, обаче, се оказа, че тя е като една непроходима джунгла. Огромно количество, в което „нормален човек“ трудно би могъл да се ориентира.

Затова се захванах и орязах излишното, организирах по логичен и лесен за възприемане начин същинската информация. Запазих само практическите елементи, с минимално количество теория. Исках ориентация към резултати, а не обстойни разсъждения и празни приказки…

 

Резултатът: За мен е удоволствие да представя на вашето внимание новият – „топъл-топъл“ – семинар на живо

ECOMMERCE ДОМИНАЦИЯ

КАК ДА РАЗВИЕМ ПЕЧЕЛИВШ ОНЛАЙН МАГАЗИН

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ И ЩЕ МОЖЕТЕ ДА ПРИЛАГАТЕ НА ПРАКТИКА?


1.

Кои са 11-те ключови понятия, които е трябва да познавате преди старта?

5.

Как да създадете идеята за своя марка и да я придвижите към реалността?

9.

Кои са най-важните страници, които клиентите посещават във вашия е-магазин?

2.

Кои са 9-те най-важни и неизбежни стъпки за успеха на всеки онлайн магазин?

6.

Как да осигурите перфектен дизайн за вашия онлайн магазин за жълти стотинки?

10.

Как да направите така, че да купуват от вас повече, по-често и за по-големи суми?

3.

Как да намерите печеливша идея за пазар, ниша и продукт за своя уеб бизнес?

7.

Кои са ефективните начини за осигуряване на поток от клиенти към сайта ви?

11.

Какво представляват програмите за лоялност и как да ги използвате в практиката?

4.

Кои са водещите платформи за електронна търговия - коя и как да изберете?

8.

Кои са основните елементи на продуктовия цикъл и как да ги реализирате?

12.

План за действие – кои са следващите стъпки, след като завършите този курс?

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ В КУРСА? *


КОГА И КАК ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ КУРСА?


Курсът ще се проведе в гр. Пловдив, на 11-ти и 12-ти Май в Limacon Event Center, бул. Марица 154А /до Български пощи/

Старт: 10:00 ч.

Междинна почивка: 11:45-12:00 ч.

Обедна почивка: 13:30-14:30 ч.

Междинна почивка: 16:30-16:45 ч.

Край: 18:00 ч.

За повече информация и записвания можете да се свържете с нас на телефон 0877 566 356

КАКВА Е ЦЕНАТА НА КУРСА?


До 07.05.2017

От 07.05.2017

ЗАПИШИ СЕтел. 0889 989703

*ВАЖНО! Покупката на тази програма е с 0 лв. риск за вас. Толкова сме уверени, че тя ще ви хареса и бъде полезна, че сме готови да ви върнем пълната сума, в случай, че след приключване на курса, не сте доволни от придобитите знания.